புதன், 15 மே, 2019

ருத்ரம்


  ஸ்ரீ ருத்ரம்


  ஓம் அதாத்மானக்‍ம் ஶிவாத்மானக் ஶ்ரீ ருத்ரரூபம் த்யாயேத் ||
ஶுத்தஸ்படிக ஸம்காஶம் த்ரினேத்ரம் பம்ச வக்த்ரகம் |
கம்காதரம் தஶபுஜம் ஸர்வாபரண பூஷிதம் ||
னீலக்ரீவம் ஶஶாம்காம்கம் னாக யஜ்ஞோப வீதினம் |
வ்யாக்ர சர்மோத்தரீயம் ச வரேண்யமபய ப்ரதம் ||
கமம்டல்-வக்ஷ ஸூத்ராணாம் தாரிணம் ஶூலபாணினம் |
ஜ்வலன்தம் பிம்களஜடா ஶிகா முத்த்யோத தாரிணம் ||
வ்றுஷ ஸ்கம்த ஸமாரூடம் உமா தேஹார்த தாரிணம் |
அம்றுதேனாப்லுதம் ஶான்தம் திவ்யபோக ஸமன்விதம் ||
திக்தேவதா ஸமாயுக்தம் ஸுராஸுர னமஸ்க்றுதம் |
னித்யம் ச ஶாஶ்வதம் ஶுத்தம் த்ருவ-மக்ஷர-மவ்யயம் |
ஸர்வ வ்யாபின-மீஶானம் ருத்ரம் வை விஶ்வரூபிணம் |
ஏவம் த்யாத்வா த்விஜஃ ஸம்யக் ததோ யஜனமாரபேத் ||
அதாதோ ருத்ர ஸ்னானார்சனாபிஷேக விதிம் வ்யா”க்ஷ்யாஸ்யாமஃ | ஆதித ஏவ தீர்தே ஸ்னாத்வா உதேத்ய ஶுசிஃ ப்ரயதோ ப்ரஹ்மசாரீ ஶுக்லவாஸா தேவாபிமுகஃ ஸ்தித்வா ஆத்மனி தேவதாஃ ஸ்தாபயேத் ||
ப்ரஜனனே ப்ரஹ்மா திஷ்டது | பாதயோர்-விஷ்ணுஸ்திஷ்டது | ஹஸ்தயோர்-ஹரஸ்திஷ்டது | பாஹ்வோரின்த்ரஸ்திஷ்டது | ஜடரே‌உஅக்னிஸ்திஷ்டது | ஹ்றுத’யே ஶிவஸ்திஷ்டது | கண்டே வஸவஸ்திஷ்டன்து | வக்த்ரே ஸரஸ்வதீ திஷ்டது | னாஸிகயோர்-வாயுஸ்திஷ்டது | னயனயோஶ்-சம்த்ராதித்யௌ திஷ்டேதாம் | கர்ணயோரஶ்வினௌ திஷ்டேதாம் | லலாடே ருத்ராஸ்திஷ்டன்து | மூர்த்ன்யாதித்யாஸ்திஷ்டன்து | ஶிரஸி மஹாதேவஸ்திஷ்டது | ஶிகாயாம் வாமதேவாஸ்திஷ்டது | ப்றுஷ்டே பினாகீ திஷ்டது | புரதஃ ஶூலீ திஷ்டது | பார்ஶ்யயோஃ ஶிவாஶம்கரௌ திஷ்டேதாம் | ஸர்வதோ வாயுஸ்திஷ்டது | ததோ பஹிஃ ஸர்வதோ‌உக்னிர்-ஜ்வாலாமாலா-பரிவ்றுதஸ்திஷ்டது | ஸர்வேஷ்வம்கேஷு ஸர்வா தேவதா யதாஸ்தானம் திஷ்டன்து | மாக்‍ம் ரக்ஷன்து |
க்னிர்மே’ வாசி ஶ்ரிதஃ | வாக்த்றுத’யே | ஹ்றுத’யம் மயி’ | ம்றுதே” | ம்றுதம் ப்ரஹ்ம’ணி |
வாயுர்மே” ப்ராணே ஶ்ரிதஃ | ப்ராணோ ஹ்றுத’யே | ஹ்றுத’யம் மயி’ | ம்றுதே” | ம்றுதம் ப்ரஹ்ம’ணி | ஸூர்யோ’ மே சக்ஷுஷி ஶ்ரிதஃ | சக்ஷுர்-ஹ்றுத’யே | ஹ்றுத’யம் மயி’ | ம்றுதே” | ம்றுதம் ப்ரஹ்ம’ணி | ன்த்ரமா’ மே மன’ஸி ஶ்ரிதஃ | மனோ ஹ்றுத’யே | ஹ்றுத’யம் மயி’ | ம்றுதே” | ம்றுதம் ப்ரஹ்ம’ணி | திஶோ’ மே ஶ்ரோத்ரே” ஶ்ரிதாஃ | ஶ்ரோத்ரக்ம் ஹ்றுத’யே | ஹ்றுத’யம் மயி’ | ம்றுதே” | ம்றுதம்ப்ரஹ்ம’ணி | ஆபோமே ரேதஸி ஶ்ரிதாஃ | ரேதோ ஹ்றுத’யே | ஹ்றுத’யம்மயி’ | ம்றுதே” | ம்றுதம் ப்ரஹ்ம’ணி | ப்றுதிவீ மே ஶரீ’ரே ஶ்ரிதாஃ | ஶரீ’க்ம் ஹ்றுத’யே | ஹ்றுத’யம் மயி’ | ம்றுதே” | ம்றுதம்ப்ரஹ்ம’ணி | தி ஸ்பதயோ’ மே லோம’ஸு ஶ்ரிதாஃ | லோமா’னிஹ்றுத’யே | ஹ்றுத’யம் மயி’ | ம்றுதே” | ம்றுதம் ப்ரஹ்ம’ணி | இன்த்ரோ’ மே பலே” ஶ்ரிதஃ | பக்ம் ஹ்றுத’யே | ஹ்றுத’யம் மயி’ | ம்றுதே” | ம்றுதம் ப்ரஹ்ம’ணி | ர்ஜன்யோ’ மே மூர்த்னி ஶ்ரிதஃ | மூர்தா ஹ்றுத’யே | ஹ்றுத’யம் மயி’ | ம்றுதே” | ம்றுதம் ப்ரஹ்ம’ணி | ஈஶா’னோ மே ன்யௌ ஶ்ரிதஃ | ன்யுர்-ஹ்றுத’யே | ஹ்றுத’யம் மயி’ | ம்றுதே” | ம்றுதம் ப்ரஹ்ம’ணி | த்மா ம’ த்மனி’ ஶ்ரிதஃ | த்மா ஹ்றுத’யே | ஹ்றுத’யம் மயி’ | ம்றுதே” | ம்றுதம் ப்ரஹ்ம’ணி | புன’ர்ம த்மா புராயு ராகா”த் | புனஃ’ ப்ராணஃ புராகூ’மாகா”த் | வைஶ்வாரோ ஶ்மிபி’ர்-வாவ்றுதானஃ | ன்தஸ்தி’ஷ்டத்வம்றுத’ஸ்ய கோபாஃ ||
அஸ்ய ஶ்ரீ ருத்ராத்யாய ப்ரஶ்ன மஹாமன்த்ரஸ்ய, அகோர றுஷிஃ, அனுஷ்டுப் சன்தஃ, ஸங்கர்ஷண மூர்தி ஸ்வரூபோ யோ‌உஸாவாதித்யஃ பரமபுருஷஃ ஸ ஏஷ ருத்ரோ தேவதா | னமஃ ஶிவாயேதி பீஜம் | ஶிவதராயேதி ஶக்திஃ | மஹாதேவாயேதி கீலகம் | ஶ்ரீ ஸாம்ப ஸதாஶிவ ப்ரஸாத ஸித்த்யர்தே ஜபே வினியோகஃ ||
ஓம் அக்னிஹோத்ராத்மனே அம்குஷ்டாப்யாம் னமஃ | தர்ஶபூர்ண மாஸாத்மனே தர்ஜனீப்யாம் னமஃ | சாதுர்-மாஸ்யாத்மனே மத்யமாப்யாம் னமஃ | னிரூட பஶுபம்தாத்மனே அனாமிகாப்யாம் னமஃ | ஜ்யோதிஷ்டோமாத்மனே கனிஷ்டிகாப்யாம் னமஃ | ஸர்வக்ரத்வாத்மனே கரதல கரப்றுஷ்டாப்யாம் னமஃ ||
அக்னிஹோத்ராத்மனே ஹ்றுதயாய னமஃ | தர்ஶபூர்ண மாஸாத்மனே ஶிரஸே ஸ்வாஹா | சாதுர்-மாஸ்யாத்மனே ஶிகாயை வஷட் | னிரூட பஶுபம்தாத்மனே கவசாய ஹும் | ஜ்யோதிஷ்டோமாத்மனே னேத்ரத்ரயாய வௌஷட் | ஸர்வக்ரத்வாத்மனே அஸ்த்ராயபட் | பூர்புவஸ்ஸுவரோமிதி திக்பன்தஃ ||
த்யானம்%
ஆபாதாள-னபஃஸ்தலான்த-புவன-ப்ரஹ்மாண்ட-மாவிஸ்புரத்-
ஜ்யோதிஃ ஸ்பாடிக-லிம்க-மௌளி-விலஸத்-பூர்ணேன்து-வான்தாம்றுதைஃ |
அஸ்தோகாப்லுத-மேக-மீஶ-மனிஶம் ருத்ரானு-வாகாம்ஜபன்
த்யாயே-தீப்ஸித-ஸித்தயே த்ருவபதம் விப்ரோ‌உபிஷிம்சே-ச்சிவம் ||
ப்ரஹ்மாண்ட வ்யாப்ததேஹா பஸித ஹிமருசா பாஸமானா புஜம்கைஃ
கண்டே காலாஃ கபர்தாஃ கலித-ஶஶிகலா-ஶ்சண்ட கோதண்ட ஹஸ்தாஃ |
த்ர்யக்ஷா ருத்ராக்ஷமாலாஃ ப்ரகடிதவிபவாஃ ஶாம்பவா மூர்திபேதாஃ
ருத்ராஃ ஶ்ரீருத்ரஸூக்த-ப்ரகடிதவிபவா னஃ ப்ரயச்சன்து ஸௌக்யம் ||
ஓம் ணானா”ம் த்வா ணப’திக்‍ம் ஹவாமஹே விம் க’வீனாமு’மஶ்ர’வஸ்தமம் | ஜ்யேஷ்டராஜம் ப்ரஹ்ம’ணாம் ப்ரஹ்மணஸ்பஆ னஃ’ ஶ்றுண்வன்னூதிபி’ஸ்ஸீ ஸாத’னம் || மஹாகணபதயே னமஃ ||
ஶம் ச’ மே மய’ஶ்ச மே ப்ரியம் ச’ மே‌உனுகாமஶ்ச’ மே காம’ஶ்ச மே ஸௌமனஶ்ச’ மே த்ரம் ச’ மே ஶ்ரேய’ஶ்ச மே வஸ்ய’ஶ்ச மே யஶ’ஶ்ச மேபக’ஶ்ச மே த்ரவி’ணம் ச மே ன்தா ச’ மே ர்தா ச’ மே க்ஷேம’ஶ்ச மேத்றுதி’ஶ்ச மே விஶ்வம்’ ச மே மஹ’ஶ்ச மே ம்விச்ச’ மே ஜ்ஞாத்ரம்’ ச மேஸூஶ்ச’ மே ப்ரஸூஶ்ச’ மே ஸீரம்’ ச மே யஶ்ச’ ம றுதம் ச’ மே‌உம்றுதம்’ ச மே‌உயக்ஷ்மம்  மே‌உனா’மயச்ச மே ஜீவாது’ஶ்ச மே தீர்காயுத்வம் ச’ மே‌உனமித்ரம்  மே‌உப’யம் ச மே ஸுகம் ச’ மே ஶய’னம் ச மே ஸூஷா ச’ மேஸுதினம்’ ச மே ||
ஓம் ஶாம்திஃ ஶாம்திஃ ஶாம்திஃ’ ||

கருத்துகள் இல்லை:

கருத்துரையிடுக

காயத்ரி மந்திரம் காயத்திரி மந்திரம் எனப்படுவது ‘சாவித்திரி மந்திரம்’ என்றும் கூறப்படுகிறது. விசுவாமித்திரர் என்ற முனிவர் இயற்றியதாகக் கூறப்படும் (ரிக் வேதத்தின்) மூன்றாவது மண்டலத்தில் உள்ள ஒரு அருட்பாடல் காயத்திரி மந்திரம் ஆகும். இம்மந்திரமானது ஒரு வேண்டுதல் அல்லது தினசரி பிராத்தனையாக உள்ளது. காயத்திரி அம்மன் காயத்திரி மந்திரமும் அதன் விளக்கமும் இக்கோப்பைக் கேட்பதில் பிரச்சினையா? ஊடக உதவியைப் பார்க்கவும். காயத்திரி மந்திரம் பதினொரு சொற்களைக் கொண்டது : "ஓம் பூர் புவஸ்ஸுவஹ தத் ஸவிதுர் வரேண்யம் பர்க்கோ தேவஸ்ய தீமஹி தியோயோன ப்ரசோதயாத்." காயத்திரி மந்திரத்தின் விளக்கம்: பூர்லோகம், புவர்லோகம், ஸ்வர லோகம் ஆகிய மூன்று உலகங்களையும் படைக்க காரணமான ஒளி பொருந்திய, வணக்கத்திற்குரியவரை நாங்கள் தியானிக்கிறோம். நாங்கள் மேலான உண்மையை உணர அந்தப் பரம்பொருள் எங்களது அறிவை ஊக்குவிக்கட்டும். உபநயனம் செய்யப்பட்டவர்கள் நாள்தோறும் காயத்திரி மந்திரத்தை ஜெபிக்க வேண்டும். வேத மந்திரங்கள் அனைத்துமே செய்யுளைப் போல் உச்சரிப்பதற்கு ஏற்றபடி ஒலியின் அளவை உடையவை. ‘காயத்திரி’ என்னும் ஒலியின் அளவைக் கொண்டு இந்த மந்திரம் இயற்றப்பட்டதால் இதற்கு “காயத்திரி மந்திரம்” என்ற பெயர் ஆயிற்று. ஒவ்வொரு கடவுளரை தியானிக்க தனித்தனி காயத்திரி மந்திரங்கள் உள்ளது. காயத்திரி மந்திரத்தின் பொருளைப் பாரதியார் பாடலில் "செங்கதிர்த் தேவன் சிறந்த ஒளியினைத் தேர்கின்றோம் அவன் எங்களறிவினைத் தூண்டி நடத்துக" காயத்ரி மந்திரத்தின் பதவாரியான பொருள் பின்வருமாறு: யோ -எவர் ந -நம்முடைய தியோ -புத்தியை தத் -அப்படிப்பட்ட ப்ரசோதயாத் -தூண்டுகிறாரோ தேவஸ்ய -ஒளிமிக்கவராக ஸவிது -உலகைப் படைத்த வரேண்யம் -மிகவும் உயர்ந்ததான பர்கோ -சக்தியை தீமஹி -தியானிக்கிறோம் நமது புத்தியை இயங்கச் செய்யும் பரமாத்மாவை நாம் வணங்குவோம் என்பது சுருக்கமான பொருள். காயத்ரி மந்திரத்தின் சிறப்பை உலகுக்கு உணர்த்தியவர் பிரம்ம ரிஷி விஸ்வாமித்திரர்.